دریافت مدل افتخار آزادی استیوجابز

list که در: اخبار بر:

دریافت مدال افتخار آزادی توسط استیو جابز

استیو جابز موسس کمپانی اپل ۱۱ سال پس از مرگ، نشان افتخار آزادی که بالاترین افتخار غیرنظامی کشور است را از رئیس جمهور آمریکا، جو بایدن دریافت خواهد کرد.

استیوجابز در ۲۴ فوریه ۱۹۵۵ بدنیا آمد. اپل در سال ۱۹۷۶ در یک گاراژ شروع به کار کرد. نخستین کامپیوتر اپل با یک کیبورد در سال ۱۹۷۶ ساخته شد. در سال ۱۹۸۵ استیوجابز اپل را ترک کرد. جابز در سال ۱۹۸۶ پیکسار را خرید و در سال ۱۹۹۷ به اپل برگشت. اولین آی‌پاد در سال ۲۰۰۱ ساخته شد. در سال ۲۰۰۳ سرطان لوزالمعده جابز تشخیص داده شد. استیو جابز در سال ۲۰۱۱ از سمت مدیرعاملی اپل استعفا داد و در ۵ اکتبر همان سال در گذشت.



steve-jobs

کاخ سفید درباره استیو جابز در بیانیه خود نوشت:

"بینش، تخیل و خلاقیت او منجر به اختراعاتی شد که شیوه ارتباطات جهان را تغییر داده و همچنان به عملکرد خود ادامه می‌دهد و همچنین صنایع کامپیوتر، موسیقی، فیلم و بی‌سیم را متحول کرده است."

نشان افتخار آزادی توسط رئیس جمهور آمریکا به طور رسمی در تاریخ ۷ جولای ۲۰۲۲ به استیو جابز اعطا می‌شود. نشان افتخار امسال به افرادی مثل جان مک‌کین، سیمون بایلز، دنزل واشینگتن، اعطا می‌شود.



نظرات

در حال حاضر هیچ نظری وجود ندارد!

نظر خود را بگذارید

یکشنبه دوشنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه ژانویه فوریه مارس آوریل ممکن است ژوئن جولای اوت سپتامبر اکتبر نوامبر دسامبر