ios17

list که در: معرفی و بررسی محصولات بر:

آپدیت جدید آیفون و قابلیت های ios 17:

قابلیت های ios 17 در آپدیت جدید شرکت اپل تغییرات قابل توجهی برای کاربران عرضه کرده است. با آپدیت جدید آیفون به ios 17 می توانید آیفون خود را شخصی سازی کنید. StandBy، تجربه ی جدیدی هنگام شارژ شدن گوشی را برای شما به ارمغان می آورد. اشتراک گذاری آسان تر با AirDrop و ورودی هوشمندتر که باعث سرعت بخشیدن و دقت تایپ می باشد نیز به این آپدیت اضافه شده است.

ios17شخصی سازی های iOS17

قابلیت های iOS 17:

حالت آماده به کار:
حالت آماده به کار یا standby طوری طراحی شده که شما زمانی که گوشی قفل است و آن را به حالت افقی بچرخانید نمایان می شود. در این حالت شما می توانید طیف وسیعی از سبک‌های ساعت، عکس‌های مورد علاقه یا ویجت‌ها، از جمله Smart Stacks را شخصی سازی کنید.

airDrop و NameDrop AirDrop:
َAirdrop در آپدیت ios 17 اشتراک گذاری با دوستان، خانواده و همکاران را آسان تر از همیشه کرده است. NameDrop، یک ویژگی جدید AirDrop است که به کاربران این امکان را می‌دهد که اطلاعات تماس، از جمله پوستر تماس را به سادگی با کنار هم قرار دادن دستگاه‌های آیفون خود رد و بدل کنند. با همین حرکت نیز می توانید فایل های گوشی خود را به اشتراک بگذارید یا از طریق share playمی توانید موسیقی، فیلم یا بازی را با دوستانتان به اشتراک بزارید.

پوسترهای تماس مخاطبین در آیفون:
این ویژگی در ios 17 به شما امکان می دهد صفحه تماس خود را سفارشی کنید تا دیگران هنگام تماس با آنها ببینند. بنابراین، وقتی تماس تلفنی برقرار می‌کنید، طرف مقابل پوستر تماس شما را روی صفحه‌اش می‌بیند.

آپدیت FaceTime در ios 17:
این ویژگی به شما امکان می دهد اگر دوستتان تماس شما را نپذیرفت، یک پیام صوتی یا تصویری بگذارید. همچنین وقتی با FaceTime تماس تصویری برقرار می کنید، می توانید از حرکات دست برای نشان دادن چیزهای سرگرم‌کننده مانند قلب، و آتش‌بازی روی صفحه استفاده کنید.

نظرات

در حال حاضر هیچ نظری وجود ندارد!

نظر خود را بگذارید

یکشنبه دوشنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه ژانویه فوریه مارس آوریل ممکن است ژوئن جولای اوت سپتامبر اکتبر نوامبر دسامبر