لپتاپ گجتی همراه

list که در: معرفی و بررسی محصولات بر:

امروزه رایانه های قابل حمل یا به اصطلاح لپ تاپ هایی به بازار عرضه شدند که تمام نیازهای شما را به خوبی برطرف می کنند. این محصولات در برند های مختلف و انواع گوناگون وجود دارند. شما میتوانید با توجه به نیازهایتان، دستگاه مورد نظرتان را انتخاب کرده و در هر مکانی از آن استفاده کنید.

لپ تاپ، تحولی جذاب و کاربردی

حتما تصاویری را که از کامپیوترهای اولیه به جا مانده، مشاهده کرده اید. دستگاه هایی غول پیکر که توانایی هایشان شاید فقط کمی بیشتر از یک ماشین حساب بوده است. با نگاه کردن به این تصاویر، شاید در آن زمان رویای یک رایانه قابل حمل، خنده دار به نظر می رسیده است. اما امروزه رایانه های قابل حمل یا به اصطلاح لپ تاپ هایی به بازار عرضه شدند که تمام نیازهای شما را به خوبی برطرف می کنند. این محصولات در برند های مختلف و انواع گوناگون وجود دارند. شما میتوانید با توجه به نیازهایتان، دستگاه مورد نظرتان را انتخاب کرده و در هر مکانی از آن استفاده کنید. در این مقاله سعی داریم که لپ تاپ های چند برند مطرح دنیا را به شما معرفی کنیم. اگر قصد خرید این محصول را دارید، مطالعه این مطلب به شما توصیه می شود.

مک بوک

به لپ تاپ های تولید شده توسط شرکت اپل، مک بوک گفته می شود. مک بوک ها از پردازنده ساخت شرکت اینتل استفاده می کنند. مک بوک ها، اندکی با لپ تاپ های برندهای دیگر تفاوت دارند. سیستم عامل مک بوک ها، مکینتاش یا همان مک است. مک بوک ها به سه دسته مک بوک، مک بوک پرو و مک بوک ایر تقسیم می شوند. با توجه به انتظارات شما از دستگاه، هرکدام از این مدل ها می توانند برای شما مناسب باشند. از ویژگی مثبت مک بوک ها این است که از سایر محصولات شرکت اپل پشتیبانی می کنند و قابلیت اتصال به آن ها را دارند. اما مزیت سایر دستگاه ها که با سیستم عامل ویندوز کار می کنند، این است که اکثریت کسانی که از لپ تاپ استفاده می کنند، با سیستم عامل ویندوز کار می کنند. به همین علت تعداد کاربران ویندوز بسیار بیشتر از سیستم عامل های دیگر است. از ویژگی مثبت مک بوک ها می توان به باتری های فوق العاده قوی آن ها اشاره کرد. اسپیکرهای قوی، طراحی زیبا، ظریف و سبک و صفحه نمایش با کیفیت بسیار بالا از دیگر ویژگی های مثبت این محصول است. مک بوک ها در مقایسه با سایر لپ تاپ ها قیمت بسیار بالایی دارند و همین موضوع می تواند جزو نقاط منفی این محصول باشد. از بهترین مک بوک های عرضه شده در بازار که قیمت نسبتا مناسبی هم دارند می توان به Apple MacBook Pro 13-inch 2020، Apple MacBook Air 2020،  Apple MacBook Pro MVVK2LL  و Apple MacBook Air MREA2HN/A اشاره کرد.



macbook

مک بوک


لپ تاپ های مایکروسافت

به تبلت ها و لپ تاپ های ساخت شرکت مایکروسافت، سرفیس گفته می شود. سرفیس ها، با سیستم عامل Microsoft Windows  کار می کنند. سرفیس ها انواع مختلفی دارند. سرفیس ها به دو دسته سرفیس بوک و سرفیس لپ تاپ تقسیم می شوند. سرفیس بوک ها، تبلت هایی هستند که قابلیت جدا شدن از صفحه کلید را دارند. اما سرفیس لپ تاپ ها مانند لپ تاپ های دیگر قابل جدا شدن از صفحه کلید نیستند. البته مدل های جدید این محصولات، قابلیت جدا شدن از صفحه کلید را دارند. بیشتر سرفیس لپ تاپ ها، صفحه لمسی نیز دارند. از طرفی، این دستگاه ها در دو مدل عرضه شدند. مدلی که در ابتدا عرضه شد، مدل سرفیس و مدل بعدی، سرفیس Pro بود. یکی از ویژگی های جذاب محصولات این برند، طراحی بسیار زیبا و ظریف و همچنین وزن سبک دستگاه است. همچنین طراحی سخت افزاری این برند بسیار زیبا و با دوام است. کیبورد بسیار زیبا و نرم و بادوام از دیگر ویژگی های مثبت این محصول است. یکی از نقاط ضعف این محصول، کم بودن حافظه داخلی دستگاه است. از دیگر ویژگی های منفی این محصول، می توان به قیمت نسبتا بالای این برند اشاره کرد. برند مایکروسافت برند معتبر آمریکایی است که از پرفروش ترین محصولات آن ها می توان به ، سیستم‌عامل Microsoft Windows و نرم‌افزار مایکروسافت آفیس اشاره کرد. بنابراین لپ تاپ های این برند تا حد خوبی انتظارات شما را برآورده خواهند کرد. این محصول انواع مختلفی دارد که شما می توانید با توجه به نیازتان، محصول مورد نظر را خریداری کرده و از آن استفاده کنید. از بهترین لپ تاپ های این برند که تاکنون به بازار عرضه شده می توان به Surface Laptop 4، Surface Laptop Go و Surface Pro 7 اشاره کرد. نکته جالب در خصوص مدل Surface Pro 7 این است که به این مدل 2 در 1(2 in 1) گفته می شود. یعنی این محصول هم لپ تاپ است و هم به عنوان تبلت کارایی دارد.



microsoft

لپ تاپ های مایکروسافت

لپ تاپ های سامسونگ

بدون شک شرکت سامسونگ یکی از حکمرانان بازار محصولات دیجیتال است. لپ تاپ های سامسونگ مثل دیگر محصولات این شرکت از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. محصولات این شرکت همواره با طراحی های ظریف و در عین حال جذاب و شیک، طرفداران را شگفت زده می کند. لپ تاپ های سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نیستند. این محصولات، بسیار سبک و ظریف هستند. بنابراین شما می توانید به راحتی آن ها را سر کلاس درس یا محل کارتان ببرید. محصولات این برند، کیبورد بسیار ظریف، نرم و محکمی دارند. تاچ پد دستگاه بسیار سریع و کارآمد است. صفحه نمایش این دستگاه بسیار با کیفیت بوده و نوارهای اطراف آن بسیار باریک طراحی شده است. همین موضوع زیبایی دستگاه را دوچندان کرده است. این دستگاه ها پردازنده های بسیار قدرتمندی دارند که باعث سرعت بالای دستگاه می شود. شارژدهی بالای باتری از دیگر مزیت های این محصول است. از نقاط منفی ای دستگاه می توان به بلندگوهای ضعیف آن در مقایسه با محصولات هم رده از برندهای دیگر اشاره کرد. سیستم خنک کننده نامناسب، باعث گرم شدن سریع دستگاه شده و می تواند برای شما مشکل ساز باشد. لپ تاپ های این برند معمولا قیمت بسیار بالایی دارند. از بهترین لپ تاپ های سامسونگ عرضه شده در بازار محصولات دیجیتال می توان به Samsung Galaxy Book Flex 2 Alpha، Galaxy Book Go، Galaxy Book S، Samsung Galaxy Chromebook 2، Chromebook 4 Plus، Samsung Galaxy Book Pro و Galaxy Book Pro 360 اشاره کرد.

samsung

لپ تاپ های سامسونگ

در این مقاله سعی کردیم لپ تاپ های چند برند معروف دنیا را بررسی کنیم.  همچنین تعدادی از مدل های مختلف آن ها را به شما معرفی کردیم. اگر قصد خرید لپ تاپ را دارید، مطالعه این راهنمای جامع، می تواند به شما کمک کند.

جهت خرید بهترین لپ‌تاپ ها با گارانتی کلیک کنید

نظرات

در حال حاضر هیچ نظری وجود ندارد!

نظر خود را بگذارید

یکشنبه دوشنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه ژانویه فوریه مارس آوریل ممکن است ژوئن جولای اوت سپتامبر اکتبر نوامبر دسامبر