چرا باید گلس بخریم

list که در: معرفی و بررسی محصولات بر:

با توجه به قيمت های سرسام آور گوشی های هوشمند، هرگونه خرابی يا آسيب ديدگی در آنها می تواند منجر به ضرر ها و خسارت های مالی بسيار سنگينی شود. از اين رو بازار استفاده از ابزار های محافظتی بسيار داغ است. گلس ها را می توان به دو صورت گلس شيشه ای و گلس سراميكی تهيه كرد.

محافظت از گوشی به كمک گلس

گوشی های تلفن همراه به بخش جدايی ناپذيری از زندگی امروز ما تبديل شده اند. گوشی های هوشمند در طی یک دهه گذشته پیشرفت های بسيار چشمگيری داشته و توانسته اند تماما در بطن زندگی ما وارد شوند. مانند هر وسيله اساسی ديگری، تلفن های همراه نيز نياز به محافظت دارند. يكی از اين ابزار های محافظتی گلس نام دارد. بسياری از اين گوشی های هوشمند با تكنولوژی صفحه لمسی توليد شده اند. در نتيجه می توان ادعا كرد كه صفحه نمايش تلفن های هوشمند، يكی از اساسی ترين اجزا آنها می باشد.

glass phone

گلس

چرا گلس بخريم؟

با توجه به قيمت های سرسام آور گوشی های هوشمند، هرگونه خرابی يا آسيب ديدگی در آنها می تواند منجر به ضرر ها و خسارت های مالی بسيار سنگينی شود. از اين رو بازار استفاده از ابزار هاي محافظتی بسيار داغ است. گلس ها را می توان به دو صورت گلس شيشه ای و گلس سراميكی تهيه كرد. گلس های سراميکی از صفحه مات تری برخوردار بوده و علاوه بر محافظت از چشم، استحكام بالاتری را نيز برای گوشی شما به ارمغان می آورند. در عوض گلس های شيشه ای به شما امكان استفاده بهتر از رنگ و روشنایی گوشی را اهدا كرده و سيستم تاچ گوشی را كمتر تحت تاثير خود قرار می دهد. انتخاب نوع اين گلس ها را خود شما بسته به نياز و نوع استفاده روزمره خود انتخاب می كنيد.

گارد گوشی

علاوه بر گلس، استفاده از يک وسيله حفاظتی ديگر نيز بسيار در بين مشتريان مرسوم است. اين وسيله گارد نام دارد. وظيفه گارد محافظت از بدنه گوشي در برابر ضربات ناگهانی است. شايد تصور كنيد كه قاب گوشی قيمت چندانی نداشته و بهتر است از زيبایی بدنه گوشی بدون قاب لذت ببريد. اما ضربه ديدن گوشی از دو ديدگاه خطرناک است. در گام اول ضربه می تواند سيستم ها و سخت افزارهای اساسی گوشی شما را به خطر بياندازد. خرابی برد گوشی يکی از مرسوم ترين و متداول ترين خرابی های ناشی از ضربه است. در گام دوم می توان اين گونه بيان كرد كه استفاده از گلس بدون گارد، توفيق چندانی ندارد. خصوصا در گوشی های تمام صفحه نسل جديد، وارد شدن هرگونه ضربه به قسمت های كناری بدنه می تواند منجر به خرابی صفحه نمايش شما شود.

محافظ كيس

استفاده از هندزفری هاي بدون سيم مانند ايرپاد توانسته است محبوییت بسيار زيادی برای خود دست و پا كند. يکی از مزايای اصلی اين هندزفری ها، ابعاد بسيار كوچک و قابل حمل آنها است. اما همين كوچکی مانند شمشيری دولبه عمل كرده و  می تواند منجر به آسيب ديدن آنها شود. تقريبا تمام ما يک يا چند بار در زندگی پاک كن خود را گم كرده ايم. ايرپاد نيز دقيقا چنين وضعيتي دارد. با كوچكترين بی احتياطي ممكن است آن را جا گذاشته يا گم كنيد. با اين تفاوت كه قيمت آن بسيار گران تر از پاک كن بوده و ممكن است تا مدت ها عذاب وجدان ناشی از گم كردن آن گريبان گير شما باشد. محافظ كيس وسيله ای كوچک و قابل حمل است كه می توانيد با استفاده از آن ايرپاد خود را نگهداری كرده و بدون ترس از آسيب ديدگی آن را همه جا در كنار خود داشته باشيد.

نظرات

در حال حاضر هیچ نظری وجود ندارد!

نظر خود را بگذارید

یکشنبه دوشنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه ژانویه فوریه مارس آوریل ممکن است ژوئن جولای اوت سپتامبر اکتبر نوامبر دسامبر